Основні здобутки проєкту RE-DIRECTION
Проєкт Erasmus+ RE-DIRECTION продовжує успішно реалізовувати свої цілі щодо модернізації системи вищої освіти в Україні та Грузії шляхом інтеграції цифровізації, інклюзивності та сталого розвитку у навчальний процес.
Одним із ключових досягнень стало успішне завершення першого етапу робіт із виявлення прогалин у навичках та компетенціях вищих навчальних закладів України і Грузії (https://lnk.ua/1V9k29P4g ). У межах робочого пакету WP2 наші партнери провели ґрунтовне дослідження, яке охопило три стратегічні сфери – цифровізацію, інклюзивність і сталий розвиток. Це дало цінний порівняльний аналіз стану освітніх практик і чітко окреслило пріоритети для подальшого оновлення освітніх програм.
Важливим кроком у консолідації міжнародної співпраці стала Друга транснаціональна партнерська зустріч, що відбулася в березні 2025 року в Карлсруе (Німеччина) https://lnk.ua/aVp95Y5ND . Представники університету Дніпровської політехніки активно долучилися до роботи над розробкою посібника з інклюзивності та обговорення структури оновлених навчальних програм. Під час заходу було презентовано першу версію платформи відкритих онлайн-курсів (MOOC) – важливий цифровий інструмент проєкту, що сприятиме розширенню доступу до навчальних матеріалів https://lnk.ua/Men0WdRNg .
Поряд із цим, консорціум досяг прогресу у розробці методологічних документів і навчальних матеріалів, які ляжуть в основу майбутніх оновлених курсів університетів-партнерів. Ці напрацювання вже пройшли процес валідації (https://lnk.ua/xVm8Z2bev ), що підтверджує їх якість і відповідність сучасним вимогам освітньої сфери.
Завдяки активній участі Дніпровської політехніки та партнерів, проєкт створив міцну основу для подальшого впровадження інноваційних підходів у вищій освіті, орієнтованих на потреби ринку праці, цифрову компетентність та рівний доступ до якісної освіти.
Реалізовані здобутки вже впливають на науково-освітній простір, а подальші етапи передбачають подальше оновлення навчальних програм, апробацію створених курсів та розроблення політичних рекомендацій для підтримки трансформації вищої освіти в Україні й Грузії.
Фінансується Європейським Союзом. Однак висловлені погляди та думки належать лише авторам і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з освіти та культури (EACEA). Ні Європейський Союз, ні EACEA не можуть нести відповідальність за них.